אז אחרי 6.4 שנים, הגיע הזמן להפוך את זה לרציני ולממש את כל חלומותי.
הבחור שהתקין את האזיק האלקטרוני אמר שלא כדאי להרטיב אותו,
אבל הוא שרד יופי את כל הדמעות שלי :)
הבחור שהתקין את האזיק האלקטרוני אמר שלא כדאי להרטיב אותו,
אבל הוא שרד יופי את כל הדמעות שלי :)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה