29.11.2008

הכל תלוי

תמיד אהבתי לתלות דברים, אתם יודעים,
למצוא מקום לתיק כדי שלא יתלכלך,
להניח את החולצה על ענף להתיבש,
או סתם לתלות את הרגל גבוה שלא יכנס לה חול   :)

מוקדש לגדי באהבה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה